MIOBI

Hejsan bloggen!
 

MIOBI? = Make It Or Break It. Orkade inte skriva allt, haha...
 
Men idag har jag varit på BUP, fick ju göra test för någon vecka eller mer. Fick reultat, kommer inte ihåg vad, haha. Var tråkigt att sitta där ett tag när bara BUP psykologen och mamma pratade, somnade till ett tag, tror pappa gjorde det med, haha.
När vi var klar hoppade mamma av vid Kvantum och pappa skjutsade hem mig. Då kollade jag på MIOBI, haha. Så jävla bra! Det handlar om fyra tjejer som gör gymnastik och deras privat liv men mest om gymnastik. Och dem skulle tävla mot Kina, som var bäst i världen och någon i kinesiska laget var bäst! Åh var så nervös. Plus en fucking bitch som laget spelade mot förut var där, tur vann laget mot bitchens lag! Hon är så ful och äcklig. Hon skrattade när Kina kom i ledning. Men... så vann laget!!!!!!!! Alltså inte Kina. ÅÅÅH YEAH. Jag satt och grina, haha. Men älskar dem! En Kaylie (tror det stavas), gjorde så dem vann, hon vann också en annan tävling om Amerikas eller USA:s bästa gymnast, något sådant. Är jätte gullig, ser ut och vara från sydamerika. 
Lauren, en tjej som tror hon är bäst och kan allt, älskar henne, precis som jag, haha! Och hon är sjukt snygg!
Payson, tjejen som aldrig ger upp. Men får ont i ryggen men inte ger upp, men på tävklingen mot bitchens lag, ramlar hon och slår, ja, hela kroppen? Så hon var tvungen att ha sådan slags saker man måste ha på sig runt midjan och nacken, usch, så hon kunde inte träna gymnastik nå mer, sa läkaren, men sen kom en läkare från Europa och satte stopp för det, så nu kan hon det! Se, Europa rocks! 
Emily, nästan lite tyst av sig, var tvungen att jobba på ett pizza ställe för att få pengar, men tränaren blev arg för dem fick inte ha nå jobb, ni vet, träna sex dagar i veckan! Hon får bara snygga killar, och hon är inte den snyggaste... Men insidan som räknas! Haha, yeah right.
 
Men nu ska jag sluta skriva, så det inte tar timmar för er att läsa haha.
 
Puss!
 
 
Emily, Lauren, Kaylie & Payson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback