Malin!

Hejsan bloggen!
 
Jag vaknade av att mamma var i min garderob, alltså har ett rum som jag har mina kläder. Har hundra tröjor jag inte andvänder. Om man öppnar min lilla garderob. Alltså med luckor så faller alla kläder ut, haha!
I alla fall... Mamma sa att Malin skulle komma idag vid 15.00. Jag var så trött att jag sa till mamma att hon skulle stänga dörren. Jag somnade om och vaknade vid 13.00. Sen gick jag upp och lyssnade på musik. Nu bloggar jag med min underbara nya data som jag aldrig ska bli arg på! Hur ska jag kunna hantera min ilska? Måste kunna det!
 
Men nu kommer Malin! Eller snart då...Ska bli så roligt! Saknar henne varje dag! Imorgon ska jag och Malin till Valbo. Vad roligt det ska bli! Men Malin är väldigt långsam om man pratar om shopping... Så hoppas jag har tålamod imorgon!
 
Om tre dagar alltså på tisdagar så är det julafton. Åh, vad tiden går fort! Men ingen snö, åh varför?! Så ledsen på grund av det! Men hoppas det blir en bra jul då! Och att jag får bra julklappar som jag har önskat mig!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback