Julklappar!

 
 
Hejsan bloggen!
 
Idag var jag och Malin i Valbo och köpte julklappar. Jag köpte åt Malin, mamma, Lalla och Faffa. Ni som har börjat läst min blogg så är Faffa vår farfar och Lalla är våran farfars flickvän. Varför vi inte kallar dem farfar och Alva är för att Malin kunde inte säga det när hon var liten! Så nu kallar alla dem Faffa och Lalla! Det är som Mimmi. Hon är våran mormor. Varför Malin kom på Mimmi vet vi inte... Hon heter egentligen Agneta. Alla kallar henne Mimmi. Stefan och hans son säger det också!
Vi fikade på Wayne's och jag åt en jätte god wrap!
 
Jag längtar så himla mycket till julafton! Alla julklappar! Älskar också när dem andra öppnar julklapparna jag har givit dem! Se hur glada dem blir!
 
Men nu ska jag ta något att äta! Har inte ätit sedan jag åt på Valbo!
 
Puss!
 
 
 
Har slått in en del julklappar idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback