Jims är bäst!

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen och kollar på Jims Värld. Älskar serien! Jim är så rolig! 

Varför jag inte har uppdaterat på länge är för att det har hänt en del. Min dator har gått sönder... Skärmen är helt krossad... Jag blev så ledsen så jag rymde. Var ute och tänkte. Det var iskallt ute men skönt. Senare träffade jag på Yohana. Hon sa att mamma hade varit hos henne och frågat efter mig. Jag och mamma hade bråkat också. När jag och Yohana gick så träffade vi på mamma. Jag trodde hon skulle vara arg. Men hon var jätte orolig... När vi kom hem sa hon att hon skulle köpa en ny data åt mig. Nu har hon det. En bärbar. Skärmen kan man ta av, skärmen är som en surfplatta. Coolt! Längtar tills den kommer! Jag kommer vara jätte försiktig med den! 

Puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback