Back!

Hejsan bloggen!
 

Jag är tillbaka! YEY!
 
Som vanligt så kommer jag inte ihåg vad som har hänt...
 
Men idag så var jag med Shirin och Yasmine. Vi gick till affären och köpte tre vaniljmunkar och en liten flaska Portello. När vi var i kassan:
Jag: "Vi borde ha en tävling vem som slickar bort sockret först!".
Shirin: "JA!":
När vi kom ut ur affären så satte vi oss på gräsmattan utanfär affären.
Vi började äta på våran vaniljmunk. Och Yasmine slickade.
Jag: " Du slickade!".
Då kom plötsligt en som heter Lukas ur affären.
Yasmine: "Lukas älskar Shirin, Lukas älskar Shirin!".
Vi gick fram till han och snackade. Jag gav honom såklart en high-five.
När han cyklade iväg så blev vi törstiga, men bara en av oss kunde ta läsken. Vi sprang
och jag kom först men gjorde världens vurpa, HAHAHA. Ni skulle ha sett den!
Sen kom Adde, jag fick cykla på hans cykel, kung.
När vi kom till gården så hade vi det roligt.
 
Imorgon så ska jag träffa Shirin och Yasmine tror jag.
 
Puss!
Ps: Jag, Shirin och Yasmine köpte en halv liter Coca Cola och mentos. Så vi lade mentos
i Coca Colan och den spruta upp i en meter, HAHA!
 
 
ÄGER! Den är redan på min blogg, men alltså jag får inte nog av den.
Jag är för skum..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback