By the way, we do punch bitches

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen och väntar på att filmen "Love And Honor", verkar jätte bra!
Tänkte uppdatera lite!

Igår:
Shirin hade kalas och jag hade inte köpt något present så jag och mamma gick till affären och köpte choklad ask som det stod "min kärlek till dig", något sånt, haha. Men precis kom Shirin med Yasmine, deras pappa och deras kusin. Men hann inte att se. Deras pappa köpte en trocadero åt mig för att jag var kompis med hans döttrar. Sen gick jag hem och slog in presenten. Gick till Shirin. Massa barn kom, så vilt det var där! Sen öppnade Shirin sina presenter och jag garvade som fan när hon öppnade min... Hon fick en cykel! Yasmine med faktiskt! När kalaset var slut så gick vi ut på gården för att Shirin och Yasmine skulle prova sina cyklar. Yasmine åkte in i mig. Sen gick jag hem. Hade film mys med chips med dipp och läsk!

Idag:
Idag gick jag till Elvira men hon var hos Julia så jag gick dit men dem var hos Jeanette, haha! När jag kom dit så gick vi till affären och hade roligt! Jag köpte färdigmacka, Coca Cola Zero, vatten melon och en piltavla, haha! Vi gick till Jeanette och åt vattenmelon, Elvira sög på att skära den... Sen provade vi piltavlan jag ägde! Vi gick till affären och köpte glass och Elvira eller om det var Julia knuffade in mig i glass saken som dem har glassen i, gjorde ont som fan! Efter gick vi hem till Yohanna och när vi hade tagit av oss skorna så Yohanna om vi kunde gå till affären och köps rengöringsmedel till golv. Så vi gjorde det. Sen gick vi tillbaks till Yohanna. Vi sprängde ballonger, haha. Sen fick vi nå ryck och kasta små saker på två killar som hoppade studsmatta, haha! Vi gick till Jeanette senare och lekte kurrigömma eller hur det stavas, moget. Jag sög... Jag och Julia skulle hem och vi fick kex av Jeanette som var as goda! Så vi gick till affären. Jag köpte kex och Pepsi Max!

Nu ska jag kolla på film! Alone :(
Imorgon är det Valborg, vet inte vad jag ska göra... Flesta åker till släkten eller festar. Jag gör inget av det... Nått roligt ska det bli, mysigt i alla fall!

Puss!

https://cdn1.cdnme.se/1598417/7-3/pic_517ed0689606ee317b1b0bfe.jpg">https://cdn3.cdnme.se/1598417/7-3/pic_517ed0689606ee317b1b0bfe.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1598417/7-3/pic_517ed1a79606ee3162847e0a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback