Dagen♕

Hejsan bloggen!

Tänkte uppdatera dagen:

Tåget skulle vara framme framme i Boden 07.00 men sen blev det försenad till 08.00 nånting och sen försenad åter igen till 08.30! Haha! När vi var framme så såg vi Mimmi gå mot oss, det var så roligt att se henne! Vi tog taxin hem till henne och hon har skaffat så fina möbler! Vi åt frukost. Mamma lade sig och sov i vårt sovrum medans jag kollade på Astrid Lindgrens filmer till jag blev så trött! Så jag gick in till sovrummet och skulle sova med mamma låg i min säng så jag fick sova på sängen som man fäller upp och snacka om hård madrass?! Äckligt obehagligt! Men somna ändå. Sen vakna jag av att mamma var uppe så jag lade mig i min säng då och somnade på en gång! När jag vaknade sen fikade vi och mamma åkte till stan. Sen kom hon hem med fyra saker till mig: skrivbok, Top Model bok och en bok om Angelina Jolie och en skvallertidning som jag ska läsa snart! Sen har vi bara haft set mysigt! Men nu ska jag lägga mig och läsa tills jag vill sova!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback