Saturday night♥

Hejsan bloggen!
 

Jag och baby kunde inte fira helt idag för han skulle till sin mamma eller hur det var? Men det är absolut okej för mig! Så kan jag vila och ha mys för mig själv om ni fattar? ;)) haha förlåt skoja, vill ej skrämma er.
Just nu lyssnar jag på musik, bloggar och dricker cola, mums! Mamma gick och köpte ny till mig. 
Love U♥
 

På tisdag spelar Tyskland Sverige... åååååååh Tyskland kom igen! 
Dem spelade mot Irland igår och Stefan sa att sist han kollade så ledde Tyskland med 5-0. Yeah baby ;)
Hoppas dem spöar Sverige också! Haha snäll att hata sitt hem land. Men jag är tysk med, så in ya face ;)
Är också fransk, holländsk. Fett coolt att vara hollänsk.
 
Puss, haha.
 
 
Vackraste paret som någonsin funnits helt klart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback