Mormor♥

Hejsan bloggen!
 

Sitter vid bärbara datan nu, vilket var länge sen. Får utbrott på mig själv för fick damp förut så jag slet av tagenter...försvinn adhd och bipolär... Men mamma har satt på lappar så jag vet vilka tagenter det är, gull!
 
Idag vaknade jag före 07.00 av att jag drömde om skräck filmen jag såg igår kväll, ska aldrig kolla på skäck filmer igen! Så kunde inte somna om... Jag drömde också om att jag träffade pappa och att vi spelade badminton och när han gick in och bytte om så åkte jag bil med två tjejer en bit, sen när kom tillbaks så var pappa där och grät för att jag lämnade honom, aaw. 
Gick sedan upp och gjorde frukost och kollade på Morden i Midsomer. Eller hur det stavas,haha. 
Sen hände andra saker..
JUSTE! Vi fick en stor bok om Hitler och andra världskriget. Där stod det att dem som hade epilepsi tvångs arbetade och blev steriliserades, va fan...jävla psykopater...
 
Men nu ska jag spela The Sims 3, haha...
 
Kramis!
 
 
Ps: Mimmi kommer idag! Min mormor alltså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback