Visste du...

att jag har - adhd, bipolär syndrom och epilepsi
att jag vill ha - choklad!
att min senaste kyss - var underbar och med världens bästa kille
att jag lyssnar mest på - musiiiic!
att jag pratar - hela tiden
att jag inte gillar - mobbare och dem som är arg på en utan en anledning...
att min bästa vän är - långt härifrån
att jag avskyr när folk - snackar skit
att kärlek är - underbart men ibland skit...
att jag gillar att - mysa med älskling
att jag alltid kommer - heta Anna
att jag är förälskad i - baby
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är - underbar!
att när jag vaknar på morgonen - så är jag alltid på dåligt humör
att innan jag går och lägger mig - äter jag alltid!
att idag har jag - mått dåligt och bra
att jag just nu tänker på - det jag skriver
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - ta det lugnt
att jag verkligen vill - ha sommar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback