Godnatt & sov gott!

Hejsan bloggen!

Dålig uppdatering... Jag som skulle bli bättre på det? Aja. Men idag har jag varit med baby. Vi åt vatten melon! Hur gott som helst! Köpte glass med höhö... Men ska sluta med socker nu, ibland i så fall. Jag kommer ihåg när jag slutade med socker förr ungefär april 2011, slutade HELT och jag var bara hemma hela tiden för kände mig så seg men blev piggare! Men sen när jag åt lie socker då & då så mådde jag bättre och var lyckligare!
Men nu babblade jag på, haha. Imorgon ska jag träna med Josefin men får se för jag har ju sådan rygg smärta så ååh! Är så deprimerad för vill träna :((((( Men ska kolla på The Simpsons nu!

Puss!

Ps: har fått jätte många läser på min REB & VoDkA blogg! Är så glad! Kolla in den --> www.rebandvodka.blogg.se !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback