:)))

Hejsan bloggen!

Ska åka och handla med mamma och Stefan, men vid 17.00 så dör för vill åka nu! Men jag ligger i sängen nu och ska snart lyssna på musik och slappna av för sov inte bra inatt.
Haha fail jag gjorde på Sims! För några dagar sen gjorde jag en tjej på Sims som skulle bo ensam men adoptera för hon hade ingen pojkvän/man. Men sen åkte hon ner på stan och där började hon prata med en kille och ena ledde till det andra så nu är dem gifta och har ett barn ihop haha! Dem andra två är adopterade!
Juste! Jag hittade inte mobilen idag så jag kollade under sängen och där såg jag en liten påse så tog upp den och i den fanns det en chokladbit och en Daim, lycko ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback