Hejsan bloggen! Ligger i min säng hos mimm...

Hejsan bloggen! Ligger i min säng hos mimmi. Gud så skön den är! Somnade på en gång igår kväll! Det är faktiskt jätte mysigt här och idag har vi tre varit nere på stan och shoppat lite. Jag köpte en ring, två ögonskuggs penslar och ett läppsyl på H&M. Ett jätte sexigt rosa nattlinne på lindex. Sen åt vi på en kina restaurang. Efter kollade vi i en affär där dem har prydnader m.m. Det var jätte gulliga saker där. Men nu får ni kalla mig töntig men längre bort i affären fanns det saker åt barn och en massa pussel och målar böcker och det fanns en barbie tidning eller hur man kan kalla det och i var det massa barbie med underkläder så man kunde rita och designa på henne så jag köpte den HAHAHA. Men det var skit roligt att måla så! Innan vi åkte hem köpte jag fredags godis tills imorgon. Det blev physalis eller hur det stavar och andra frukter. Men nu är jag jätte trött så ska äta min räkmacka och kolla på american dad. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback