Happy Birthday Day 2 Me!♥

Hejsan bloggen!

Idag fyller jag år! 17! Kan inte fatta hur fort det går, kändes som det var igår det var sommar och jag låg och solade i Blozzoms studsmatta! Om prick ett år blir jag 18! Myndig och behöver inte lyssna på mamma ;)
Aja, men vaknade upp med baby, han åkte till skolan medans jag låg i sängen och var sur för ingenting, its calls bipolär. Så mamma och Stefan fick inte komma in. Men efter någon timme kom dem. Jag fick super push up bh av mamma HAHAHA aaawww gullig du är mamma! ♥ Världens bästa med! ♥ Fick ett par trosor som tillbehörde bh:en, ett Hello Kitty läppglans och H&M present av Sebbe! Stefan var med också tror jag? Det var allt, för jag har redan fått pengar, en jacka, en väska och en Iphone 4S! Fick hundra kronor av mamma att köpa frukost så¨gick till affären och när jag var där blev jag jätte rök sugen så jag frågade ena som jobbar där om jag kunde få en cigg av honom men han hade slutat... Så jag frågade om jag kunde få köpa ett cigg paket, men han kollade jätte konstigt på mig så jag sa att jag fyllde år idag, han frågade om jag verkligen gjorde det så då sa jag att han kunde fråga mamma och baby för han jobbar ju där på affären. Så han gav mig det och jag gav han pengarna men han sa att han fick den gratis för jag fyller år, hihi! Jag tog en macka och en burk Coca Cola Zero och skulle betala men då kom en annan kille dit och sa att jag att jag fick det, gulliga dem är! Så jag gick till spel butiken och köpte en Magnum och tre burkar läsk för 20 :) Så har mummsat i mig allt, men har två burkar kvar så håller på att dricka den andra nu! :) Men MÅSTE på toa nu sen ta en cigg!
Puss allihopa!

ps: ska ut och käka med pappa vi ett mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback