Data inlägg yao

Hejsan bloggen!

Sitter och lyssnar på Elvis, så jävla bra ju! & snygg hihi ;*
Men nu blir det äntligen ett data inlägg! NICE! '
Men har inte så mycket att skriva om.
Idag gav Mimmi mig en nå elektronik sak såg ut som en mellan stor tjock platta och det fanns en USB-sladd i som man kopplade in i datan och där i hade hon hundra tals bilder från 2003-2011! HAHAHAHAHAHHAHAH MIG=HAHAHAH! Ska lägga ut några nu för roligt, jätte mysigt att kolla på gamla bilder ju! :)

Puss! ;***



Jag, Kim & Jeppe 2003, hahaha! Var alltså åtta tror jag, i Boden.


Jag sommaren 2008 i Boden. HAHA där ser ni att jag ALDRIG plattade håret,
noppade inte mina ögonbryn heller, haha! HAHA kolla hippie tröjan!


I februari tror jag? 2009 hemma hos mig. Modell jao!


Hoppas inte Malin blir sur nu. Sommaren 2009 i Boden.


Jag och Malin i Boden sommaren 2009.


Jag i Boden sommaren 2009.


HAHHAHHAHHA HERREGUD! Jag i min nya blåa klänning som jag köpte i Boden sommaren
2009 som jag hade på mig på mammas och Stefans bröllop.


Jag i Boden hösten 2010.


Jag läser "Elsas Mode" i Boden hösten 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback