Cougar Town♥

Hejsan bloggen!

Jag är så duktig och har kunnat sitta upp nu, men kommer ramla omkull när som hellst... Så ska göra detta inlägg snabbt! Ja, har laddat ner andra säsongen av Cougar Town. Love the show! ♥ Så överför några avsnitt nu på usb minnet. Ska kolla på min plasma tv, orkar inte kolla på min gamla data skärm. Ni vet såna dära stora som man hade förr? För min plasma skärm gick sönder, så nu har jag en sån hära gammal. Jag är ju sådan tjej som alltid måste va in style. När iphonen kom så tjata jag 24/7 tillslut fick jag en, när alla hade plasma tv i sitt rum plötsligt så tjatade jag på mamma och då fick jag en, ville ha en ny data fick jag en av mormor, även fast jag hade en data ville jag ha en bärbar och jag tjatade&tjatade&tjatade på mamma så hon fick tillslut nog så jag fick en på min 16-års födelsedag! Och nu snart ska jag få en surfplatta, iiii! Men vet inte när, bara jag får en, det där lät konstigt men alltså jag bryr inte när jag får den blir glad när jag än får den för jag har alltid velat ha en! :D Så nu väntas bara en cross-training HEHHEHE, men den får inte plats :'( Aja, får se vad annat det finns, mmmh! JUSTE! Vela ha en rosa soffa som jag såg i IKEA katalogen, jag såg på mammas blick när jag sa det att jag kommer få den, haha! Måste ta bort gäst sängen då! :) Men överföringen är klar när som hellst, så ska sluta skriva!
Puss!!!!! (LLLLLLLLLLL)

Flera vinklar
Denna surfplatta vill jag ha!

Sött skydd man kan köpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback