Förlåt!

Hejsan bloggen!
 

Förlåt för jag är usel på att blogga! Men det har varit mycket. Som EM, sommar ju!,
kompisar, pojkvän, ja... Tyvärr så slog Italien Tyskland, men blev inte förbannad!
Säkert bara för att mamma gav mig lugnande HAHAHAHAHAHAHAHA! Men jag tror
Tyskland och Portugal kanske delade på brons för dem har inte spelat om det och
imorgon är det final mellan Spanien Italien! Guuud, eller nej, bryr mig inte direkt.
Men blev lite förbannad. För förr ville jag åka till Barcelona men då slog ju Spanien
Tyskland så då började jag HATA dem, så jag vill inte åka dit nu! Då valde jag Italien
men ojdå! Nu slog dem Tyskland! Hejdå Italien! Så hejdå til er! Så har tänkt på kanske
Frankrike? Någon varm stad där, så jag kan bli meeega brun? Nice? Vet ej ju.
 
Shoppade med mamma för några dagar sen. Köpte en topp från BikBok, ett linne från
BikBok med. Toppen ÄLSKAR jag! Den är spets, vilket jag älskar! Tycker spets är så
fint! Men tyvärr är den genomskinlig...Så måste ha ett linne eller tröja under.
Linnet är lite långt och är flätat upptill som håller fast den. Vet inte vad det heter! Men ni
fattar väl? Hur den sitter fast på mig, men ni får se! 
Köpte svart hårfärg, så är svartis nu! 
Köpte svart löshår från Glitter, fint! 
Två nagellack från BikBok, behövde verkligen ett nytt svart nagellack och andra var som slags
rosa!
En mascara från MAYBELLINE - the colossal volum express.
 
Vet ej vad jag skriva mer?
Har så himla ont i halsen, så jag dör! I alla fall inatt då kunde jag inte ens svälja, eller jo det
kunde jag, men ville inte det, men man måste ju det för annars blir halsen torr ju?
Och att äta var inte roligt heller?!
Nu ska jag ta något att äta!
 
Puss!
 
Ps: när Tyskland förlorade blev jag ju självklart ledsen så baby sa att han ska köpa
en systemkamera och att vi ska åka och shoppa i Stockholm. "Du får shoppa för
fyra tusen om du vill". HAHA bortskämd? Jo tror nog det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback