Min sjukdom

Jag kan själv erkänna att dyrka, eller acceptera, farliga människor är inte så coolt.
Eric Harris Dylan Klebold Anders Brejvik James Holmes m.m.
Eric Harris & Dylan Klebold:
Gjorde Amerikas största skolskjuten, dödade elever och en lärare och skadade många.
Varför jag gillar dem är för att jag förstår dem. Psykiskt störda, mådde inte bra, var mobbad och säkert mera. Dem båda hade också samma sjukdom som mig "Bipolär Syndrom". Som jag skriver mer om sen.
 
Anders Brejcik:
Ja ni, sjuk? Jag dyrkar inte han, men vet inte varför jag inte hatar honom. Jag är intresserad av händelsen.
 
James Holmes:
Dödade folk i en bio sal när det var Batman premiär, han hatade Batman och klädde ut sig till Jokern och sköt många. Psykiskt störd. Förstår han. Mår icke bra.
 
 
Nu till min sjukdom och varför jag "dyrkar" dessa.
 

Jag har Bipolär Syndrom. Som är på topp av värsta sjukdomarna. Ni som inte har det, ni kan inte dömma mig, det är sån fruktansvärt svår sjukdom att jag mådde så himla dåligt innan jag fick medicin. Man byter humör. Har ingen kontroll av något. Har inte känslor för andra. Oj, vad jag lät tuff där! NEJ JAG VILL INTE LÅTA DET... Mår dåligt av det. Ni ska bara veta hur det är att ha denna sjukdom... Symtomen blir vanligtvis svårare med tiden och utan behandling riskerar den sjuke kroniska funktionsnedsättningar (handikapp). Sjukdomen har höjts och höjts för jag har sådan stress hela tiden och att jag har en annan sjukdom (epilepsi), graviditet och förlossningar gör så sjukdomen kan höjas. Mår icke bra så ni vet. Så snälla säg inte att jag är sjuk. Jag har en sjukdom som är den värsta av dem ALLA. Snälla, jag ber er. Läste t.o.m att några av världens största mördare har bipolär också. Så nu...
Tack för er som förstår!
 
webbbanner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback