I don't have an attitude problem, you have a problem with my attitude. That's your problem, not mine.

Hejsan bloggen!
 

Vaknade runt 10.00 tror jag? Gick upp, gick på toa, tog medicin och lyssnade på musik.
Sen åt jag frukost medans jag kollade på She's The ManÄgig film!
Nu lyssnar jag på musik och skriver i bloggen, nähä? 
Idag ska jag vara med baby, han slutar 17.00.
Vet inte vad vi ska göra?
Någonting roligt, i alla fall.
På fredag fyller mig mamma år, älskar dig mamma, önskar dig det bästa!
Sommar yran i veckan tror jag? Så jävla roligt med sånt och att umgås med folk.
HATAR att sitta hemma själv...
Kan ibland bli så hyper att jag börjar prata för mig själv, haha.
 

Puss!
 
 
Ps: Spaniens fotbolls lag i OS åkte ut i grupp spelet, ahhahahha yeeey! Vet inte om det var killar eller tjejer-
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild!

2012-08-09 @ 15:31:54
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback