Don't judge me by my past. I don't live there anymore.

Hejsan bloggen!
 

Lyssnar på One Direction. Trodde verkligen inte att dem var bra, trodde dem var fem Justin Bieber typer, men dem är fan bra, och söta
Idag har jag i alla fall kollat på Fredag den trettonde från 2009, inte direkt läskig, mest sex fan HAHAHHA, äckel horor med silikon överallt, tur alla dog ;) Har märkt att jag älskar när folk lider... Som Zero Day, skrattar som fan när dem ligger och blöder och en massa andra filmer. Hatar komedier, romantiska m.m filmer. Det ska vara dött! Men det får min ilska ut! Men Bipolär är kännt att dem inte har nå känslor för folk. Det är tufft för mig och andra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback