Sick bitch♥

Hejsan bloggen!

Känner mig inte så himla bra idag. Hade jätte ont i halsen imorse och ont i huvudet... Men är över idag.
Ska ju träna med Josefin imorgon, kunde inte förra onsdagen för var sjuk då. Men måste göra det imorgon! Orkar inte stanna hemma. Måste få en fit kropp tills sommar! Vill ha magrutor HAHA! Men så jävla snyggt! Men inte för mycket, ska synas lite. Aja. Men igår hände en jätte hemsk sak! Jag tappade bort mina hörlurar när jag var hos baby :( Jag vet... inte hela världen. Men vafan jag älskar mina hörlurar och musik! Jag grinade som aldrig förr! Baby blev helt borta HAHA! Men så ringde jag pappa och han är ju världens bästa pappa♥ och hämtade oss och åkte till Ica Maxi så jag kunde köpa nya hörlurar♥ Så söt! Köpte ett par skit bra hörlurar med världens bas ljud i som kostade 199 kr. Efter skjutsade han ner baby på stan så han kunde ta 91:an till Valbo men när jag sprang till bussen och höll på att stiga på den kom jag på att han hade mina cigg, så jag kutade och hann fram till honom! YES! Pappa undrade vad jag hämtade... Han vet inte att jag röker, han vill inte det för hans mamma dog av cancer för hon rökte. Så sa att han hade mitt buss kort. Usch hatar att ljuga... Men vill inte att han ska vara orolig och må dåligt! Älskar min pappa♥♥♥ Han skjutsade hem mig och när jag kom hem var mamma jätte orolig för mig för jag grinade så mycket när jag ringde henne. Hon visste ju att jag hade tappat bort hörlurarna men var ändå orolig. Men när jag kom hem gick jag ut på balkongen och rökte. Sen gjorde mamma gröt åt mig och medans hon gjorde det så lade sig Silje (min hund) bredvid och slickade på munnen och gosade m.m. Ååååh min bebis! Världens sötaste hund och snällaste! Hon är jätte stor så många tror hon är farlig, men ALDRIG att hon är det! ALLA barn på gården älskar Silje! Gulligt! Aja. Åt gröten medans vi kollade på The Simpsons. Homer
Nu lyssnar jag bara på musik och ska snart ut och ta en cigg :) Ska bara ta det lugnt idag!  :)

Puss!



Ge mig sommar!

ps: har börjat använt min vinter jacka nu. Åååh har saknat den! Så jävla snygg! En svart dunjacka. Älskar huvtröjan!


Haha het


ps 2: så jävla lågt av dig att kalla mig bitch, det värsta bakom min rygg så jag hör dig! Du är ju fan vuxen, hur moget är det då? Sen när man går fram till dig och frågar vad i helvete du gör så börjar du babbla om att du är en två barns mamma och skulle aldrig säga så. HAHA bara för du är en mamma betyder det inte att du inte säger så? Sen går du runt som en jävla tonåring med tusen lager brunkräm och piercingar i hela jävla ansiktet, wb gangster? Åååh blir så trött på dig! Roliga är att du bor på samma gård som mig, bara så du vet så är det inte sista gången vi ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du har fler läsare? Passa på och va med i tävlingen för att vinna en länk:)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/dagens-tavling.html#comment

2012-01-24 @ 14:30:43
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback