Saturday♥

Hejsan bloggen!

Det hände en del igår, men tänker ändå skriva allt :) :

Skulle ta 13.20 bussen ner till stan för att träffa pappa, men var tvungen att gå till affären först för att hämda babys laddare han glömde där och 300 kronor, så jag sprang så in i helvete även fast det var blank is ute... tur nog ramlade jag inte! :) När jag satte mig på bussen lyssnade jag på musik som vanligt, kan seriöst inte vara utan musik när jag åker bil eller buss! Men det kom ju hundra pers på bussen så när jag skulle hoppa av på stan så var ju alla så jävla sega! Och jag knuffa till en tjej, jävla bitch blick hon gav mig... När jag hoppade av så stod min gulliga pappa där! Vi gick till Österns Pärla och åt sushi! Åååh vad gott det var! Och det kom en jätte söt bebis senare, åååh dog nästan! Sen gick vi till bion, eller utanför för under bion finns det ett café, kommer inte ihåg vad det heter... sen hörde jag någon säga: "är du blind eller?". Där stod Josefin, HAHAHA! Så nu fick pappa äntligen träffa henne! HAHAHA! Sen hände världens fail! Jag skulle krama pappa hejdå men han såg inte mig gå mot honom så han gick in i mig så jag höll på att ramla och klev på min fot, aj :( HAHA! Aja. Sen gick jag och Josefin in till cafét. Hon köpte en kladdkaka och Coca Cola. Jag åt en choklad tårta och Coca Cola Zero som vanligt ;). Vi snackade om allt möjligt, sen gav hon mig ett schema hon hade gjort hur vi kunde göra. Det var jätte bra! Vi bestämde att vi skulle träffas varje onsdag annars blir det så krångligt. Vi ska träna yoga nu på onsdag, nice äntligen! Och sola med tror jag det stod? :) Men i alla fall. Vi blev mätta efter halva biten HAHA! Drack typ tio klunkar av min cola sen dog jag typ, HAHA! Wierd ;o Vi gick in på Klöver Ess sen för jag skulle köpa cigg, jag som skulle sluta! Åååh! Men jag skulle ju på fest, så var ju lika bra att köpa :) Josefin följde med mig till bussen och hon höll på att ramla HAHAHA! Hon gick efter kanske fem minuter? Sen satt jag och vänta på bussen i 15 minuter kanske? När jag kom på så sa jag till busschaffören att han skulle säga till när jag skulle hoppa av vid en busshållplats jag sa till han för har aldrig hoppat av där förr :) Bra att jag kände honom, eller inte känner då, men har träffat han på bussen, han är jätte gullig och snäll mot mig :) Han lyssnade på opera -.-. HAHA! Men när jag hoppade av så gick jag till baby, men han duschade HAHAHA! Så satt och kollade på tv tills han var klar. När han var klar kollade vi på tv till 17.30 för då skulle vi möta Amanda och en annan tjej, hon har ett barn och är 17 år, :) Jätte söt tjej! Amanda med off course. Satt vid henne hela festen för baby var bara i köket med en massa killar -.- plus att en person kom som jag inte ville komma, oops... Vid 21.30 ville jag hem, så sa hejdå till Amanda och Anna, sen följde baby och Simon mig till 1:ans busshållplats för orkade inte ta 91:an vid baby för då måste man hoppa av på stan sen vänta på 1:an... Men när vi hade gått några meter från babys lägenhet så sa baby att 1:an kom om 2 minuter! Simon sa att vi inte skulle hinna om vi även sprang... Men vi hann HAHAHAHAHA! Var JÄTTE trött när jag satt på bussen... och orkade inte lyssna på pop eller techno eller nå rock när jag var trött, vem vill? Så jag lyssnade på Beethoven HAHA! Men skit bra och söt musik ju! Men det är ju sån lugnande musik så jag somna en gång men vaknade av att någon tryckte på stopp knappen, tack gode gud! Mamma mötte mig :) Och hade köpt skit mycket godis men Johan tog ju fan all choklad... När vi kom hem fixade mamma mig bacon med makaroner, mums! Åt det med Coca Cola Zero yummi! Vi kollade på Simpsons medans :) Somnade efter någon timme kanske? HAHAHAHA Homer dansade naken i kyrkan, doooog! Aja, men nu MÅSTE jag på toa sen ut och ta en cigg!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback