Orkar inte

Är helt slut med allt snack hur jag kan gilla en skol mördare. Han är störd, han är en äcklig fitta, han gav inget gott åt mänskligheten, han var en psyokopat m.m. Åh håll käften i en sekund och sluta trakassera Eric och mig. Ni kände inte honom och har aldrig pratat med honom! Eller det har ju inte jag heller gjort... Han hade tvångstankar, var tvungen att ta medicin och sånt tråkigt. Jag kan själv erskänna att jag kan ha tvångs tankar. Inte att jag vill ta mitt liv, utan att göra en del saker. Men det är p.g.a min sjukdom. Hatar folk lätt och bryr mig inte om folks känslor. Allt var runt omkring oss enligt mig och Eric. Jag kan tänka att jag vill krossa "personens" huvudet, krasha saker, allt våld. Jag uppskattar Eric. Åh, att bara tänka på honom gör mig helt... Och att han inte lever... Jag har velat träffa honom. Vi ses i helvetet. För vem vill flyga upp till himlen. Bland änglar och skit. Gud vet att jag inte vill bli en ängel. Kan jag och Eric spela kort nere, HAHAHA! Nej, men seriöst. Jag håller om Eric! Om någon mobbade mig skulle jag spränga "personens" huvud och aaaaaagh! Jag och Eric skulle passa som bff!
fuck oss alla Eric hatare. Ni är värre än honom :) hagelgevär till mig.




:)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver faktiskt inte ta till en sån sjukt aggressiv ton och anklaga mig för saker jag aldrig gjort....



För det första, när snackade jag skit om killarna i fråga? I mitt inlägg "Retorik" så skrev jag att händelsen i säg var sjukt sorglig och tragisk. Hur är det att snacka skit om Eric och Dylan? Det är väl en tragedi varje gång en människa dör?



Sen skrev jag faktiskt i inlägget också att texten var från Wiki...

2012-01-02 @ 12:27:52
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback