At boyfriends place (y)

Hejsan bloggen!

Är hos baby nu och kommer dö av svält! Han har ju bara glass hemma... Så har bara vräkt i mig massa glass för det finns inget annat att äta... Men ska ta bussen hem om en kvart typ? Så ska skynda mig och säga till baby att skynda sig för tror han ska ner på stan, tar samma buss som mig då. Idag har vi ju vart i Valbo!

Men vaknade vid 10.00 - 11.00? Gick upp och lyssnade på musik. Åt flingor med jordgubbar senare, mums! Kollade på film och serie medans. Blev så fucking bored! Så jag tog bussen till Köpis där baby var med två kompisar. Jag och baby gick in på Köpis för jag hade pengar kvar på Carlings. Köpte en jätte fin lång linne med Guns N' Roses på. Sen träffade vi på killarna senare, ena köpte ett cigg paket som han och jag delade på. Dem drog till bussen och vi till McDonalds. Jag bjöd baby, snäll jag är! Men jag åt en BigMac Co och baby en cheeseburgare. GOTT! Men killarna kom sen för dem missade bussen, så dem satt där med oss och vi alla tog bussen. Jag och baby gick till honom och kollade på tv, m.m. Men nu MÅSTE jag dra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback