Varför?

Jag undrar varför Dylan fick mer saker på hans kors, som: blommor,
brev och texter. Båda gjorde samma sak och var både aggressiv och
sånt annat. Men det är en sak jag vet att folk kanske trodde Dylan var
en bättre person än Eric, kanske för Eric skrev konstiga saker, elaka
saker, om att döda folk och att kriga medans Dylan skrev mycket om
kärlek men han skrev också samma saker som Eric gjorde. Så varför?
Förut kommenterade en tjej att jag inte kan gilla Eric för han var en
elak person som gjorde inget bra till jorden, eh wake up! Du kan inte
veta det och ingen annan på jorden. Ingen känner Eric så mycket att
ni tror att han är sådan person, HAHA fuck u guys! Han skrev sådant
men inombords så var han kanske en underbar person som var för
rädd att visa sin riktiga "jag" och att bli kallad pussy m.m. Så kanske
hans elaka sida var det rätta att visas och han är inte den ända personen
i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback