Once again the world has proven anything you can do, I can do better♥

Hejsan bloggen!

Ska snart fixa mig, eller ja, lite senare, för ska träffa Frida.
Tänkte uppdatera vad som hände iförrgår och igår:


Iförrgår:

Kommer inte ihåg så mycket, men var hos baby och åt daimtårta, guuuuuud så gott det var! Dog nästan, men inget mer såndär mer, eller kan äta ibland då, men är så gott!!!!! När jag kom hem skrev Frida att hon kunde komma (hon, Sara och några till), men det var bara Sara som kom för dem andra var tvungen att göra någonting så jag och Sara gick in på chatroulette. Och vi chattade med två tyskar i våran ålder och Sara är så dum i hennes skalle att hon ritade ett hakkors... Trodde dem skulle freaka ut, men dem gjorde tillbaks och ritade Hitler och skrev: GO GERMANY! HAHAHHA GO SWEDEN!? Och ena killen snacka som Hitler när han har tal, dog. Sen kom ett par till tyskar (två stycken alltså), var 20? Dem pratade ju tyska (nähä), åååh fick nästan orgasm, love german. Men sen gick Sara och jag lade mig och kollade på The Simpsons och åt mina favorit mackor (hårdmacka med salami).

Igår:

Gick till Sara, Linn och Matte var där med. Dem åt och då blev jag hungrig så åt hamburgare hemma, men blev mer hungrig sen så gjorde tre mackor med salami, HAHAHAHA! Efter fixade vi oss och jag ville ha pengar till bussen m.m men mamma hade inte så fick av pappa, vi möttes vid pizzerian vid mig och åt räksallad först sen fick jag pengar m.m. Men senare mot kvällen gick vi till Legenden men var bara med Frida för Sara verkar tydligen skit sur? Råka sparka på en gitarr och ena som jobbar där, en kille, kanske 40? Och stor, men skit rolig sa till mig, men inte elakt. Så jag sa att jag sparka löst, och sparka så mot biljardbordet men han: "NÄHÄ det gjorde du inte HAHA?!". Så jag: "Okej då... Men såhär:" och sparkade hårdare mot det, då sa han åt mig igen, haha. Och: "Trots du är blond måste du ändå tänka". fan vad arg jag blev. Men köpte en dammsugare av en kille, alltså godiset, nähä?! Ah, men ja, rökte och det hände en sak så jag blev skit förbannad, åååååååh! Helvete!
Men ska dra nu!

Puss!

ps: moget av dig att göra så, tänker inte säga vad, men åååh! dem hade rätt, du är en tjuv! lack jag blir!


du tror att du är något! är du det
|
|
|
v

409410_315196725193055_207709319275130_863295_299957121_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback