Lördag♥

Hejsan bloggen!

Skrev nyss ett inlägg men då cpade datan att jag var tvungen att avsluta så ALLT försvann, maann..
Men jag sitter här vid mammas & Stefans data, för orkar inte sätta på min!
Igår var jag på lLG och hade roligt, var med Gabbi, skön människa! Vi sjöng Sing Star. Jag vann? Eller kommer inte ihåg. Åt min Ben & Jerry när jag kom hem. Idag ska jag träffa baby och Gabbi! FUN! Åker ner på stan vid 16.00 och möter baby där, lite senare kommer Gabbi. Ser vad vi gör, drar nog till baby och har roligt! Köper något gott att mumsa på :) Jag och baby är besatt av daimtårta, kommer få ölmage snart... damn.
Har också fan fem blåmärken per ben... För några dagar sedan var det konferans eller vad det heter på LG men jag och Frida bara stöja runt och skulle sätta upp ett papper på väggen men hade inget att sätta fast med så jag tog en bit av mitt tuggummi men funka fan inte, så fick damp och rev sönder pappret, glad Mats... Och Frida attackera mig med en penna, hon satte sig på mig och rita på mig, sen var HON tvungen jag fick inte, ta bort färgen och jag: "nudda inte ögonbrynen för har målat dem... För om du gör det försvinner dem och man ser inte mina riktiga...", hon: "Men ja!", WOPS var dem borta... cpungeduär! Sen spelade hon pingis med en klähängare, en bok och sin hand medans hon lyssnade på Sean Banans Melodifestivals låt... HAHAHAHAHA. Aja, men fick ett blåmärke av Frida för när jag blev målad sprang jag till toan men Frida ville få ut mig för att visa andra men FUCK HELLER så hon ramlade på mig och armbågade mig på låret. Ni ska se mitt blåmärke! Kanske lägger ut det, aaaaaaaj! Fick mer sen när jag ramla i skogen vid hennes hus HAHAHAHAHHAHAHAHA!
Men nu ska jag snyta mig!

Bajbaj!♥


Fuck u Frida...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback