A lot of shit♥

Hejsan bloggen!

Är lite smått trött nu. Har varit på LG hela veckan eller från måndags till igår, tre dagar, haha.
Men jävlar var roligt det kan vara! Jag kommer inte ihåg så mycket bara igår.

Jag vaknade vid någon tid, kommer aldrig ihåg vilken... Lyssnade på musik, åt frukost, eller en banan & en apelsin. Sen drog jag till Sara och Linn, dem bor mittemot mig, har jag säkert skrivit förr, men ni vet mig aghduosfhozxdf.
När jag kom dit höll dem på att göra korv och makaroner, egentligen gillar jag inte det men det var faktiskt gott! Vi rökte genom fönstren i köket, alla tre i varsitt, hallå. k anna.
Efter gick vi till mig och gjorde nada. Gick tillbaks till Sara och Linn en stund sen var Sara tvungen att gå till hälsocentralen för hennes knogar är helt fucked up. När vi kom dit satt vi och väntade... En kvinna kom och vi gick till ett rum och tydligen var det allvarligt så hon fick gå till en doktor. Så vi fick vänta i ett annat vänt rum. Och vi alla tre hade samma parfym som luktar som vanilj så det blev mycket doft. En tant kom dit och satte sig bredvid en annan tant. Ena tanten: "OJ VAR DET LUKTAR VANILG". HAHA, okej, det där var inte roligt men jag dog. När doktorn kom så gick vi till hans rum. Sara fick sätta sig på en stol medans jag och Linn satte oss på en såndär säng som sjuka ligger på med papper över. Vi ville luta oss mot väggen men sängen stod för långt ut så vi var tvungen att bära dit den och självklart blev doktorn helt rasande, blev fan rädd... Sen snackade doktorn och Sara. Doktorn: "Det är måste rönkars". Linn: "HAHAHAHAHAHHAHA". Jag: "Vad?". Linn: "Jag vet inte, men det lät som han sa runka HAHA". Alltså Linn... Men ÄNTLIGEN fick vi gå hem. Vi gick till mig och fixade oss till LG. När vi kom dit så var det inte många där. Men vi gick till affären innan LG och pantade flaskor så vi fick pengar. Jag köpte fyra klubbor och Sara köpte en Doktor Pepper tror jag det var? Och en klubba med, eller något sånt. När vi var på LG var det som sagt inte så många där. Men vi satte oss vid biljard bordet där det finns ett litet bord och några små fotöljer och jag och Linn tävlade attvem som kunde komma först förbi soffan när vi satt i fotöljen, hon vann såklart... men det var trökt att hoppa med dem?! Men senare fick jag och Sara gå till sata rummet eller vad det var, liten skärm... Och vi gick in på chatroulette, och där dansade en naken kille till oss. Men han skrev att han kunde göra vad som helst, han menade ju såklart något perverst, jag: "Men uuusccchhhh!". Sara "Han ska dansa!". HAHAHAHAHA! Så han gjorde det jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. När vi gick ut hade många kommit. Det var ju onsdag så det betyder LAGA MAT! Men Magnus var inte där... :( Men Tobis hjälpte oss! :) Jag, Sara, Frida, Linn och någon kille lagade Flygande Jakob. Men vi fick åka till Kvantum för att köpa saker. Det var Tobias, jag, Sara och Frida. Mums! När vi kom tillbaks började vi laga lite men jag och Frida är ju lite som vi är, ÄNTLIGEN har jag träffat en men precis samma humor som mig! Frida gick in på toa och jag följde efter men hon var ju inte där sen hörde jag henne ropa efter mig då hörde jag att hon var inne på handikapps toan, gick in där och där satt hon på toan och var "handikappad". Lite sådär taskig men dog... ÅÅÅHHH måste träffa henne mer, vi är så jävla cp tillsammans. Hon vek mig till en kartong. Vi skrek som in i helvete. Och precis då kom hennes granne som är polis HAHAHHA och han vet ju hur många gånger hon har varit inblandat med SOC HAHAHAHA! Och två tjejer från kvinnor från SOC kom som hette Fältare kom dit. Jag och Frida är som sagt som vi är... Dem blev ju lite smått rädda. HAHAHAHA. Frida då, hon kom emot mig och såg lite handikappad ut: "Anna jag gillar dig!". Ni kanske sitter där och rynkar på ögonbrynen men ni måste se i verkligheten för att fatta hur jobbigt störda vi är!
Men nu ska jag dra!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback