Godnatt kära!

Hejsan bloggen!

Ska nog lägga mig nu. Men orkar inte bädda sängen!!!! Plus att jag har tusen kuddar så måste få dem i ordning... Bajs.

Men idag åt jag, Malin och pappa julbord på Ikea som jag skrev tidigare idag. Det var jätte gott! Men som var väldigt konstigt var att jag bara tog en portion... Fast julskinkan var bättre detta år förr året smakade den lakrits? Haha. Sen åkte vi och hälsade på Gunnar, pappas bror, han fick en stroke för ett par år sedan. Vi spelade Yatzy och Gunnar vann,haha! När jag och Malin kom hem så bakade hon och mamma lussebullar, men jag orkade inte. Så jag gick till mitt rum med chips och is te.
Mys! Men godnatt världens bästa läsare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback