Spam?

Tjena!
 

Förlåt för jag "äger" på att uppdatera, men inte haft tid, typ?
Är sjuk nu, inte roligt! Så är ju bara hemma då och göra nada. Har spelat Sims 3. Gjorde mamma, Stefan, mig, Sebbe och Malin, sen fick mamma och Stefan en dotter som heter Stina, haha gulligt! Och Sebbe blev tillsammans med en som jobbade på sjukhus och hade glasögon, en tjej, nähä Sebbe är gay. Annars har jag ätit tonvis med godis, bra jobbat Anna, som lovade mig själv att inte äta nå onyttigt... Men är sjuk så fuck off.
 
Men det är en grej jag undrar, om ni vet alltså? Men när man får kommentarer kan det stå "Misstänkt spam". Vad i helvete är spam? Försvinner bloggen då eller vad är det? Roligt för då måste man ju ta bort kommentarer. Yey, inga kommentarer på bloggen för mig nå mer. Så snälla skriv vad det är och vad som kan hända om ni vet?
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback