sjuk & allt...

Hejsan bloggen!
 

Japp, jag har feber, och mår skit
Vaknade idag klockan halv sju av att babys näsa lät helt jävla... Så kunde inte somna om så vi gjorde frukost och kollade på The Middle. Sen somnade båda, Vaknade kanske vid 11.00? Så baby kutade till affären för han börjar egentligen 09.00, ooops! Somnade om igen och vaknade av att jag var helt kok het. Så mamma kom och kände på min panna och hon sa att jag var jätte varm... Har ont i halsen med... Så mamma är och köper halstabletter och choklad! Världens bästa mamma! Och jag har Coca Cola Zero med, hihi! :D
 
Puss!
 
 
ps: har gjort lite om designen, men måste fixa mer, men fattar noll, hatar detta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback