Hej igen! ♥

Hejsan bloggen!
 

Uppdaterade inte igår tror jag? Haha... Men var med baby! Vi åkte ner på stan och köpte avokado sallad, oväntat... Men innan vi köpte så köpte vi en burgare var på McDonalds. Men det tog sån otroligt lång tid! Två hamburgare?! Så när vi väntade kände jag mig helt borta, ville sätta mig ner på golvet och sova, av ingen anledning. När vi sov så drömde jag att jag fick epilepsi anfall och baby sa att jag sparkade medans. Hoppas jag inte fick ett litet anfall! Usch! Sen i morse hade jag feber och var kok het! Så har läst, kollat film och ätit godis. Usch vilken helg det kommer vara! Men kommer bara att vila! Gjorde en jätte god smoothie för några dagar sen, ska göra den snart nog! Nyttigt ju, måste ha vitaminer i sig när man är förskyld! Men lite fett också... För imorgon ska mamma köpa Subway åt mig, JAAAAAAA! Världens bästa mamma!!!!!! Älskar dig mamma!
 
Puss!
 
 
Min underbara smoothie! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa hur ditt hår är utan löshåret i ? :)

2012-09-01 @ 06:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback