Godmorgon! ♥

Hejsan bloggen!
 

Vaknade vid 10.00, gick upp och tog medicin. Lyssnade på musik tills jag blev hungrig. Efter jag lyssnade på musik så gick jag in till mammas sovrum och där inne låg Silje, våran hund, på sängen. Jag och mamma lekte med henne, retade lite med henne så hon fick damp utbrott och plötsligt sattes tven på! Skrek... Och mamma hade inte bara tryckt på av knappen när hon skulle sova, det spökar ju hos nu?! 
Jag gjorde macka med oboy, kollade på Vänner och Cougar Town. Nu skriver jag i bloggen, hihi, eller i dig då ;) 
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spökar det seriöst hemma hos dig? För jag tror inte på spöken. Är det sant eller vill du bara ha uppmärksamhet? :p

2012-08-30 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback