Svaren!

Svaren från frågestunden! :

Har du nåt ord som du hatar? Typ som att jag hatar ordet paraply? :)

Svar: Haha jaså? Det som jag hatar tt höra vet jag inte om det är något ord eller vad man kallar det? Men jag HATAR att höra : "real madrid" !!!!!

Ska du skaffa ny design till bloggen? :)

Svar: Ja, jag har tänkt det! :)

Tjena. Hur länge har du varit intresserad av columbine high school shooting?

Svar: Tja! Sedan 2010!

Bor du hemma eller bor du själv?

Svar: Jag bor hemma! :)

Vilken hårfärg använder du?

Svar: Jag kommer faktiskt inte ihåg vad den heter! :o

Har du löshår i eller är det ditt riktiga hår? :)

Svar: Det är löshår :)

Vilken är din favorit musik?

Svar: Jag gillar mest techno. Men det finns ju bra låtar som är annat gener! Jag hatar sorglig musik för då blir jag deprimerad även fast det inte har hänt något, men finns bra låtar där med! Men älskar techno musik för blir så glad och pigg av dunk!

Tips på några bra låtar?

Svar: Oj har många som jag gillar! Men dem jag mest lyssnar på är: Nicki Minaj - Moment 4 Life, Drake - Take Care, Selena Gomez - Bang Bang Bang, Shop Boyz - Party Like A Rock Star, Dave Darell - Freeloader - Spencer & Hill Remix & en massa mer!

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

Svar: 1 år & 6 månader & några dagar :)

Är ni förlovade?

Svar: Japp!

Bor ni ihop?

Svar: Nej :)

Kan inte du video blogga någon gång? Skulle vara roligt ;D

Svar: Kanske det! Jaså? ;)

Vem intresserar dig mest... Eric Harris eller Dylan Klebold?

Svar: Oj vilken svår fråga... Alltså Eric och jag är nästan som samma person. Vi båda tänker mycket om krig, våld, har bipolär, har svårt för folk m.m, medans Dylan verkade lugnare. Så kan liksom inte välja :)

Vilken typ av musik och filmer gillar du?

Svar: Som sagt så gillar jag teckno musik och filmer jag gillar är action och skjutning, som krig :)

Följer du några serier? Isf vilka?

Svar: Jag följer inga på tv utan bara laddar ner och kollar på genom datan och det är: Vänner, Cougar Town, Family Guy, The Simpsons, American Dad, Two And A Half Men m.m.

Vet du vilka filmer det finns som är baserade på columbine massakern? ( såg i bloggen att du har skrivit en del om det). Jag vet att det finns en dokumentär film som heter Zero Hour, men finns det flera dokumentärer... Eller finns det någon riktig långfilm? Är sjukt intresserad och fascinerad av händelsen , mycket av dem som gjorde det också. Vet du några bra hemsidor med massa fakta om 20/4... Eller killarna? Tack! ^^

Svar: Vet i alla fall två - Zero Day och Elephant. Jag vet tyvärr ingen annan dokumänter... Bara att söka på Google om händelsen, killarna m.m. Men jag brukar läsa om dem på tumblr.com för finns många texter och bilder! :)

Hur lång är du?

Svar: 1.69 :)

Hur mycket väger du?

Svar: Senast jag vägde mig vägde jag 57 kg :p

Vad är du mest nöjd med dig själv?

Svar: Oj... Nog att jag vågar gilla och visa att jag gillar vad jag än vill, tror inte många skulle våga skriva att dem gillar mördare. Gillar också att jag har bra humör och är snäll :) Mot dem flesta då xd

Vad är du minst nöjd med dig själv?

Svar: Oj på den med... Men nog att jag inte har nå känslor för andra människor!

Vart har du köpt sitt löshår?!?!

Svar: På TajMahal eller hur det stavas?

Har du några kropps komplex?

Svar: Haha som fan! Jag vågar inte titta mig i spegeln när jag har underkläder på mig!

Vill du bo i Sverige hela ditt liv?

Svar: Nej! Jag och baby har tänkt att kanske flytta till L.A!

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

Svar: Samma fråga som förr... Men 1 år & 6 månader & några dagar :)

Vill du ha barn i framtiden? Hur många isf? Vad ska dem heta ?

Svar: Ja absolut! Många!! Några namn jag gillar: Valentina, Melizza, Vanezza, Izabella, Jackie, Denniz, Jazon, Allan och Jack.

Någonting du vill ändra på din kropp?

Svar: Magen, brösten och armarna :)

Är du nöjd att bo i Gävle?

Svar: Faktiskt inte! Nästan alla här snackar skit och hittar på rykten plus att jag tycker att staden är tråkig :)

Går du inte i skolan?

Svar: Inte just nu, men ska snart börja på IV, haha!

Favorit film?

Svar: Zero Day!!!!!!

Vilka bloggar läser du?

Svar: barafaanny.blogg.se, bbarafelicia.blogg.se, maddebalic.blogg.se, jasminewallins.blogg.se, ellies.3w.se, irock.bloggplatsen.se, bomans.devote.se, nattstad.se/truestory, josephinewolf.blogg.se, mmaximiliahollinder.blogg.se, aalvagagnefur.blogg.se, aamandatorkkel.blogg.se, nattstad.se/eengvallinnnea, mikaelal.blogg.se :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det någon speciell bra sida på tumblr som skriver mkt om dom? Jag hittar inget :(

2012-04-30 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback