Svar

Det var en som undrade hur jag fixar mitt hår och hur jag lockade det. Svar:

Först plattar jag mitt naturliga hår så det blir spik rakt.
Sen sätter jag upp lite håret i en klämma.
Tupperar i hårbotten och speyar det så det stannar och blir hårt.
Jag kammar igenom hela mitt löshår och plattar det så det blir spik rakt och mjukt.
Sätter fast löshåret i mitt naturliga.
Släpper ut resten av mitt hår som jag satte fast i klämman så det ligger över clipsen.
Sen delar jag löshåret i två delar och lägger varsin axel.
Delar löshåren i flera delar och lockar alla.
Har locktången i håret i ungefär 20 minuter.
Tupperar mitt naturliga hår.
Sen sprayar jag mitt och löshåret!

Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback