Sunday night

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen med baby och kollar på... Gissa vad? The Simpsons... HAHA ovanligt?! Men har nyss duschat, sköööööönt! Har nu ätit macka och druckit den underbart goda tropiska Bravo juicen! :) Kom på när jag duschade att ni kanske vill veta mer om mitt liv ni vet nog bara att jag heter Anna Sondell som är 17 år, har ADHD, bipolär syndrom och epilepsi, älskar Eric Harris och Dylan Klebold och har en underbar pojkvän! Så tänkte skriva en sorts novell mellan 6- års tills nu? Men börjar skriva om den imorgon :)

Puss!

Ps: ååh skäms nu för kolla inte noggrant på bilden under inlägget. Man ser mycket av min bh sen typ en valk eller hur man kan beskriva det. Kan ju inte fixa om det via mobilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback