Novell del 2

Fortsätter med min novell! :)

1:an:
Vi fick ett eget klass rum nu och gick med dem som jag gick i 6-års med än. Fick en egen lärare som hette Tina som var hur snäll, söt och rolig som helst, jag älskade henne! Kommer ihåg att vi fick en skriv bok som vi skrev i varje dag på morgonen. Jag var fortfarande den tysta tjejen men jag trivdes ändå! Nu gick mina nära kompisar på 6-års som var utanför vårat klassrum. Som t.ex Sofie, Ara och mer. Jag började umgås med Ara ofta då. Vi bodde på samma väg - Ringvägen. Åh vad jag saknar den gatan speciellt våran lägenhet! Aras familj kom från utomlands, vet dock inte vart ifrån men kanske Iran eller något sånt land? Hennes föräldrar var jätte snälla och gulliga. Våra mammor blev jätte bra kompisar! Kommer ihåg att jag och Ara alltid dansade till musik i hennes rum, haha! Sofie, hon jag hade känt sen dagis bodde i ett stort hus ett tag ifrån mig. Hon var en jätten söt, livlig och rolig tjej. Vi gjorde jätte mycket tillsammans! Kommer ihåg att hon älskade att fånga fjärilar, haha! Sen hade hon en lekstuga som vi hade roligt med! Hemma hade jag det jätte bra! Min mamma var världens bästa mamma då med! Pappa var också världens pappa då! Mina stora syster Malin var också världens bästa stora syster då med! Vet inte vad jag ska skriva mer om? Skriver om 2:an imorgon!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback