If you let me, here's what I'll do, I'll take care of you, I've loved and I've lost♥

Hejsan bloggen!

Sitter och lyssnar på Rihanna & Drake - Take Care, jävligt bra låt!
Idag ska jag och baby åka ner på stan efter han har slutat och äta på vårat favorit ställe där dem har den fantastiska avokado sallad! Senare ska vi sola, eller jag vill det har inte berättat det för baby, hahaha smygis :)
Vill ju bli brun!!! Jag tycker jag är blek men baby och andra säger att jag inte är det så vem ska jag lita på? Egentligen ska man lita på sig själv men nu vill jag se brun ut, haha. JAG SKA BLI SÅ JÄVLA FUCKING BRUN I SOMMAR! Kom på ny om två månader börjar fotbolls EM 2012. iiiiii! Gud vad jag längtar! Jag kommer sitta i sängen medans Tyskland spelar och be till gud som för två år sedan, haha! Åh gud jag kommer ihåg att jag satt och bad med händerna, ni vet hur man gör med händerna då? Men satt så tills matchen var slut helt, så satt så i 1 ½ timme, lite ont i fingrarna sen fick jag :) MEN TYSKLAND VANN! Älskar er, ni är beeeeeest! Kan inte förklara hur jag älskar laget, i love you guys. Aja, men nu ska jag ut och ta en cigg :)

Puss!


miss this fucking hair!
tänkte att färga håret mörk brunt, tunna håret och sen
limma fast löshåret? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback