fuck basiller

Hejsan bloggen!

Nu har jag seriöst blivit sjuk! Åååååååååh fuck. Gabbi med, twins eller?
Men imorgon kanske jag ska träffa bruden igen! Tänkte uppdatera mera från igår:
Jag väcktes av att en kompis smsade mig, blev små arg så kompisen blev ledsen :(
Var hos Gabbi sen. Vi åt frukost, gjorde saker och drog ner på stan. Men faaaaan
vad kallt det var! Pallade inte att vara där men Gabbi ville så gjorde det för hennes
skull. Sen drog vi till Sikvik eller vad det hette för att grilla med kompisar men det
blev aldrig av, idioter... Så vi drog tog bussen ner på stan men jag orkade inte gå
på stan så vi tog bussen till stan sen hoppade vi på bussen hem till mig på en gång,
haha! Och vilka idioter vi träffade på bussen. Ett par killar som skrek åt oss att hålla
käften men fan inte att vi gjorde det, PLUS att det bara skrek åt Gabbi? Min bipolär
kom ut mig då! Aja, äckeljudefitthoror. Juste HAHAHAHAHA! Jag blev så arg sen när
dem gick av, så jag ba: jävla rövhålsjude!. Vart fan fick jag det ifrån?! Och när
Gabbi var dryg på kvällen för ett par dagar sen när jag var jätte trött så blev jag
förbannad så jag ba: jävla fittfuck! HAHAHAHHAHA vart fan kommer mina svärord
ifrån?! H3H3H3HH3H3h3h3h3hh3H3HH3H3h3h3h3h. Aja, som sagt är både vi sjuka
så vi MÅSTE vara hemma, i miss her. Men den 19:e ska jag, mamma, Gabbi och
hennes mamma dra till Valbo och shoppa, iiiiii! FAN VAD NICE! Ska kolla på
kilklackar :) JUSTE IGEN! Ska färga håret brunt igen och jag och gabbi ska dela på
mitt löshår, hihi :) LOL

Puss!

Jag & Gabbi i min säng och myser. HAHAHAHHA precis innan
detta kort fotades så Gabbi ba: Anna, kan du visa mig sexställningar?
Jag: Say what? Hon attackerar mig och lägger sig på mig och
PRECIS DÅ kom mamma in. Hon: VAD FAN GÖR NI?!

Mitt på morgonen igår gick vi ut och rökte. Självklart hade Gabbi
bara trosor, jacka och skor på sig...

Några dagar sen, Gabbis favorit dag ;)

Gabbi är besatt av mat...

HAHHAHAHA ser ut som en säl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback