America's Next Top Model

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen och kollar på America's Next Top Model, men det är nå fel på kanalen... Hoppas det kommer snart! Men tänkte uppdatera dagen under tiden:

Jag vaknade vid 07:00 av en smäll som jag sen insåg att min mobil ramla från sängen blev så himla rädd att den hade spräckts men tur hade den inte det! Somnade om då vaknade jag vid 10:00 igen och gick in i mammas rum och lyssnade på musik. Vid 11:00 så gick baby till jobbet så då gick jag in på mitt rum och lyssnade på musik. Sen satte jag på datan och kollade på filmer och serie. Fixade mig senare. Lockade håret, älskar lockat hår nu! Åkte till soc med mamma och pappa. Vi pratade bara om Josefin alltså min kontakt person. Så tog ungefär bara 20 minuter. Efter kollade jag och mamma på affärer och fikade. Allt jag köpte var på rea haha! Allt från H&M med. Blev ett par mjukis shorts och en tröja. Love it all! När vi kom hem gick jag till affären där baby jobbar. Det hände en jätte pinsam sak!!! Jag skulle på toa där och när jag öppnade toa dörren satt affärs chefen där. Åååh! Men nu börjar det igen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback