When a girl tells you about her problems, it does not mean that she's complaining, it means that she trust you

Hejsan bloggen!

Förlåt för jag inte har skrivit något idag! Men har mysigt lite! Baby sover i Ockelbo idag med. Men han kommer imorgon! :)
Jag vaknade runt 08.00 och kunde inte somna om så jag lyssnade på musik i mobilen tills runt 09.00 för jag blev så jävla trött så jag somna. Vaknade runt 13.00. Gud vad jag skriver runt hela tiden! Aja, men då gick jag upp och det var mat då, så det blev ju som min frukost haha. Det var köttbullar och potatis men jag åt bara tre köttbullar och en liten potatis. Efter gjorde jag inte så mycket, tog några cigg. Efter ett tag så laddade mamma ner säsong 4 & 5 av American Dad. Dem blev klara och hon lade över dem på USB minnet som jag kan sätta in i min dvd. Men det tog ett tag att föra över dem så då passade vi på att gå till affären för det är ju fredag! :D Och Sebbe spydde på toan. Vet inte om han åt för mycket godis? Men senare på kvällen var han skit varm och hade feber så han kanske spydde för det? Aja. Men vi stack på affären och jag köpte: Vindruvor, Cola Zero och en liten choklad bit. När vi kom hem kollade jag på American Dad i mitt rum medans jag åt chokladen och drack Cola Zero. Det är så jävla roligt! Alltså serien. Ringde baby sen och vi snackade lite men han skulle duscha, haha! Nu sitter jag bara här och ska snart ta en cigg och sen ta något att äta.

Pusskramiskysshångel


bu osminkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback