The most important things are the hardest to say

Hejsan bloggen!

Har inte skrivit på ett tag, men har varit upptagen i helgen . Är helt slut nu!
Tänkte uppdatera helgen:

Fredag:
Det blev en chill fest hos Kim. Jag och baby stack till pizzerian vid 16.00 för Emil och Kim var där och drack lite. Var lite små tråkigt för baby spelade hela tiden! Men köpte cola, haha! Vid 21.00 kanske? så kom några andra, två tjejer och en kille som jag känner, eller inte känner utan vet vilka dem var. Dem köpte en Vodka flaska av baby. Dem följde med till Kim också. Fast han var hemma hos honom med Emil och dem dunkade ju musik så dem hörde inte oss, porten var ju stängd... Så jag skulle kasta en sten på fönstret men sen blev det nå fel så det kom en en annans fönster. Massa arga turkar är inte roligt... Men tillslut såg dem oss så dem släppte in oss. När vi kom in fixade dem dricka och vattenpipa som jag rökte nästan hela kvällen. Festen var ju inte så jätte rolig, lite tråkig, men snälla folk! Senare gick dem andra hem och efter ett tag så skulle Kim ta av sin sprit men den var borta. Så kanske hade dem andra tagit den när dem gick? Emils öl hade också försvunnit. Dem blev inte glada! Så vi sprang till busshållsplatsen där dem stod och vi fick kolla igenom deras väskor men det fanns inte av deras dricka där. Kanske hade dem gömmt dem? Jag bryr mig inte för det är ju inte min dricka. Men tycker synd om Kim! När bussen kom så hoppade dem på. Kim, Emil och baby för han fick sova hos Kim. Då var klockan 23.00. Jag gick hem och det är en liten bit till mig, inte så mysigt att gå själv när det är kål svart, tur att jag hade cigg! När jag kom hem lyssnade jag på musik ett tag, sen lade jag mig!

Lördag: Vi skulle vara med Johan och Amanda i Valbo. Så jag och baby tog bussen till Johan och först skulle Amanda äta och jag blev hungrig! Så när hon hade ätit klart så gick vi fyra till Mcdonalds. Jag beställde en BigMac. Sjukt gott! Baby beställde desamma. Skit gott att toppa pommes i cheddar dipp! Efter vi hade ätit klart gick vi till Coop för dem skulle köpa cigg. När vi kom hem rökte vi vattenpipa och det var myckigt godare med Grön Äppel smak, hemma har vi Citron. Fick Cola till för jag blir vattnig i munnen när jag röker, haha! När vi hade ätit klart så kollade vi på en film. Den var jätte obehaglig! Det handlade om att en pappa stängde in sin dotter i ett rum och hon satt fast i en toalett, tror jag? Tills hon blev 14, tror jag? Då åkte han någonstans så mamman hjälpte dottern och dem stack. Hon kunde ju inte prata för hon hade varit instängd själv! Så hon fick bo på sjukhus och dem lärde henne prata. Hon var ju lite konstig för det allt var nytt för henne och hon var ju 14! Och det läskigaste var att det har hänt på riktigt! Vem fan gör så mot sin dotter?! Pappan tog självmord, rätt åt dig :)
Vi tog ungefär 21.00 bussen hem. Och när vi hade åkt förbi stan så blev jag jätte yr och det kändes som om jag skulle svimma! Så baby höll om mig och gjorde mig lugn. Tack älskling, är så tacksam att jag har dig! När vi kom hem åt vi det mamma åt till middag. Det var nudlar med kyckling och Wook grönsaker, eller hur det stavas? Det var jätte gott! Vi kollade på American Dad medans och det blev mörk choklad till efterrätt, men vi åt inte mycket av den. Vi somnade efter ett tag och mitt på natten ringde Kim flera gånger, så jävla drygt! Vaknade ju då och jag är inte särskilt glad på nätterna! Så baby stängde av mobil och vi somnade om!

Idag: Vi vaknade någon tid, haha! Blozzom kom och sålde jul tidningar tror jag? Vi åt mörk choklad, mmm! Alltså jag och baby! Efter lyssnade jag lite på musik inne på mammas sovrum och efter tag kom baby in och han sa att han var tvungen att åka till Ockelbo och göra saker. Men kommer snart tror jag? Någon tid tror jag :) Men idag ska vi bara ta det lugnt. Har hänt så mycket nu! Men nu ska jag ut och ta en cigg!

Puss hej!

Ps: Mamma har köpt en ny hårfärg, för den ena hon köpte gjorde så jag skulle få mörkare hår, tur jag inte färgade! Denna gång köpte hon en ljus blont hårfärg och på förpackningen skulle jag få mycket ljusare hår! Hoppas det inte blir orange eller något annat!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla fin! Älskar ditt hår!

2011-09-29 @ 10:26:42
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback