Mys kväll till max!

Hej återigen!

Just nu håller baby på med sitt jävla Fashion spel på sin Iphone... Jag lyssnar i alla fall på musik under tiden. Ramones in da högtalare. Vi höll på att kolla på någon film om horor, haha fett bra faktiskt! Trodde inte det först men den var fan bra! Jag håller på att ladda ner en skräckis nu: When a stranger calls.
Såg den förr fast för några års sen, med Malin och pappa och vi tre blev skit rädda, i alla fall jag :(. Men det om en tjej som är barnvakt, som jag i alla fall kommer ihåg? Aja, men det är någon som ringer blabla, någon läskig snubbe. Och senare så ringer telefonen igen och tjejen ba: Ja?! (eller något sånt). Fast det var inte skummisen utan polisen och dem säger nånting om att hon ska ut ur huset men hon vill ju inte det för då kanske hon blir mördad och då säger polisen nånting med att samtalen från skummisen är inne i huset AAAAAAAH! Du, om det hade hänt mig skulle jag fan dö, ha fan en bössa inne i huset folk! Nu är jag rädd. Kommer spy om min mobil ringer. Ska inte tänka mer om detta nu! JUSTE! Jag kollade på en trailer utav en film från 70-talet som hette Black Christmas, eller något sånt? Och dem är också samtal och det var en tjej som svarade och då hör man en man som låter skit läskigt, som pipig röst och lite ja, vet inte! Måste ladda ner den med, men baby tyckte att den såg dålig ut, men :( Men han går ju till skolan imorgon! Klockan åtta tror jag :o vill inte bli väckt då!
Ah, jag som tänkte göra ett litet inlägg. Geniet jaao. Snille till max? Jag är bäst. Jag är allt. Fuck ya.


HOLA. Undra varför det uttalas Ola. Varför heter det inte så spanien bor?! Nu blev jag lite arg och störd på er. Fan ska till Barcelona snart, JAG SKA. Jag ska prata med pappa, min lilla daddy. daddy dj. affro musik. Nä nu babblade jag på, jag kan inte sluta, hjeeelp! hjälp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback