It's better to be hated for what your are than to be loved for what you are not

Hejsan bloggen!

Igår kom baby hem! Mamma väckte mig halv nio, så åt frukost. Sen tog vi bussen ner till tåg stationen och väntade på baby. När vi mötte honom så fick jag se skorna han hade köpt åt mig. Två par äkta Converse! ETt par rosa och ett par gråa, skit snygga! Sen stack mamma hem och hon fick ta hem en väska som var ganska tung. Så när jag och baby satt på tåget till Ockelbo så messa hon baby: "Fan vad väskan var tung". HAHAHA! När vi kom från till Ockelbo så stack vi hem till honom och när vi hade kommit halv vägs så började det åska som fan och jag blev skit rädd! När vi kom hem till honom så gjorde vi inte mycket, rökte mycket. Han har ju köpte skit många limpor så han har mer än 150 stycken minst. Men vi ska inte röka allt, vill ju inte röka ihjäl mig! Sen tog vi ett bad! Har inte badat på evigheter! Somnade nästan. Jag tog lite av babys systers Shampoo! Blev skit mjukt! Jag plattade mitt hår, tog på mig kläder (mina jeans shorts och en Adidas tröja som jag fick av baby). När vi skulle dra till tåget så regna det som fan. Så jag fick ta hans huvtröja och tåget gick om 6 minuter så vi sprang, kunde inte andas sen! På stan åt vi, röka och lite mer. När vi kom hem åt vi tårta och baby har köpt en vattenpipa men den funka inte för vi hade inte den riktiga kolen så blev skit sur, haha! Men ska köpa det idag när vi drar ner på stan. Men vi ska gå och köpa Cola Zero nu. Måste skynda för vi ska äta nu!

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback