I planned to say all these terrible things to you, but in the end I just want to tell you I miss you

Hejsan bloggen!

Kollar på American Dad medans jag skriver här, have it all. Men aja, baby ligger och sover, stackaren är trött :(
Men jag är inte trött alls! För jag sov inne hos mamma inatt så jag inte skulle väckas imorse när baby skulle till skolan. Men jag vaknade vid 09.00 och gick till mitt rum för att lyssna på musik och plötsligt kände jag mig yr och var rädd att svimma så jag gick till mamma och lade mig bredvid henne. Så gjorde hon frukost till mig och då kände jag mig alls bättre! Medans jag på kollade på Rachael Ray och där berättade hon om kändisar som gick från modeller till skådespelare och Ashton Kutcher var en av dem. Så han var modell föra That's 70's Show. Cooligt! (y). Sen kom baby och vi åt snitsel och sen somnade han. Så jag passade på att ladda ner skräck filmer: Case 39 och Black Christmas.
Jag har inte så mycket mer att skriva om, så ska kolla om dem har laddat ner klart! :)

Puss & Kram



Snacka om lebbig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback