GODNATT!

Hejsan bloggen!

Skrev bara någon rubrik nu, hehe. Snart ska jag nog sova är lite trött. Tänkte skriva vad som hände igår & idag :

Igår: Jag kommer inte ihåg så mycket på dagen, men baby åkte och träffade Emil och Kim. Han skulle köpa smak till vattenpipan men han hade inte tillräckligt pengar till kålen så jag blev lite sur, haha. Men stack till Kim sen för dem var där. När jag kom dit var en tjej där och hon taffsade på Emil, eller någonting? Men vi kollade på en skit äcklig film och kannibaler, tänk att det finns sådana! Och baby sa att det fanns typ tusen kannibaler i Tyskland! ;o Skulle inte förvåna mig, Tyskland har allt! Måste dra dit snart! Stefan sa att han har varit där och han sa att tjejerna i Tyskland inte var alls snygga. HAHAHAHAHAHA! Aja, vi var där tills elva tror jag? Då stack vi hem och vi var skit hungriga så vi ville steka bacon men fick inte för mamma, haha. Så vi gjorde macka och drack äppel juice till medans vi kollade på American Dad, mys!

Idag: Vi vaknade någon tid och vi somnade om, vakna, somnade om och vakna m.m, för Silje ville ut och in hela tiden och jag stänger ju dörren när hon kommer in eller går från mitt rum och sen kommer hon och kraffsar på dörren, gulliga hund jäveln. Sessan ville ju in och ut med och Denniz. Jag kunde ju ha dörren öppen men Denniz vill jag inte ha fri för han biter ju på sladdar, vill ju inte att han ska förstöra någonting. Jag lägger alltid upp mina hörlurar på bokhyllan när jag ska sova eller inte ska lyssna på nå mer musik eller kolla på någon film eller serie i datan. Så jag jagade ut honom och stängde ut honom på balkongen. Vid 13.00 stack baby ner på stan för att vara med någon? Så jag chillade hemma tills vid 17.00 - 18.00 för då kom pappa och hämtade upp mig för jag skulle äta hos honom och hans tjej. Dem skulle äta kålpudding, men usch det ville inte jag! Så jag fick pressad potatis och nå fisk gryta, gott! Till efterrätt åt vi glass medans vi kollade på Vem vet mest, Halv 8 hos mig och Robinsons. Vid nio skjutsade pappa hem mig och när jag kom hem kollade jag på Vänner och lyssnade på musik. Nu ska jag nog sova eller nått? Annars blir jag så trött tills imorgon. Jag vet inte om baby kommer då för han sover hos någon idag. Kanske skulle göra det imorgon med? Men nu ska jag ut och ta en cigg sen sova? :)

Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback