Don't play games with a girl who can play better, bitch

Hejsan bloggen!

Sitter här helt själv för baby är nere med sina kompisar på stan och gör något?
Jag har bara varit framför datan min och kollar på Vänner. Men mest varit inne på Facebook.
Btw: lägg till mig på Facebook - Anna Sondell.
Åt just fika och kom på att fotbollen började nu! Sverige - San Marino eller hur laget stavas? Det är ju världens dåligaste fotbolls lag. Tänk om Sverige förlorar. Kom just på att varför är dem med om dem är världens dåligaste fotbolls lag? ;s who cares?
Men nu ska jag på toa, sen ta en cigg innan jag kollar på teven hihi!

Puss hej!


Kim4_60371326_large
Kom igen nu vänsterfots jäveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback