Dear God, I wanna take a minute, not to ask for anything from you, but simply to say thank you, for all I have.

Hejsan bloggen!

Baby har varit i Ockelbo hela helgen, men han kommer hem idag, tror jag? Så idag blir det mys! Nog skräck film! Juste! Jag skrev ju förr att jag hade laddat ner skräck filmer, t.ex Black Christmas. Jag som alltid viljat se den! Den var faktiskt bra! Inte sådär läskig, utan ruskig! Hatar mördarens röst, yaaaak! Ni måste ladda ner den! Den är från 1981, tror jag? Skulle egentligen kolla på den igen igår med mamma, men det blev inte av, måste i alla fall kolla på den en gång till någon gång, usch. Baby blev inte rädd, han sa hela tiden att jag hade dålig smak. Var nära att slå till han! Aja. Igår käkade jag med pappa på Buddy's för jag hade rabatt kupong, 2 för 99 kr. Det var Taco bufé den stod på! Tog hela tallriken med majs, älskar majs! Men det var inte alls pinsamt när vi var på väg till Buddy's. för vi parkera en bit bort så vi var tvungen att gå en bit dit och det var ju en Brynäs match så det var fulla killar vid någon pub eller vad det var? Dem kanske var tjugo nånting och när vi gick förbi så började dem skrika nånting till mig, t.ex "Snygg rumpa!". Alltså det skulle väl också vara pinsamt om jag gick med baby där men PAPPA åhh! Han bara garvade, tur! Aja, vi käkade och när vi gick hem från Buddy's så gick vi förbi två tyskar! Killar, fast i kanske 40- åldern? Jag blev skit glad! Vi ska nog dit snart!
När jag kom hem gjorde jag inget speciellt. Men har ju damp! Speciellt igår! Det går inte att kolla på klipp från Youtube för det står nånting att man måste ladda ner nånting Flash Player och vi gjorde det men klippen funkade inte heller då och det stod fortfarande att jag var tvungen att ladda ner det. JAG GJORDE JU DET! Snart får jag damp, eller har ju det, men ännu mer!

ps: igår innan jag och pappa åkte till Buddy's så var ju på Röda Korset vid mig och när jag gick dit för pappa var redan där så satt det ryssar utanför eller vad dem kom ifrån? Och dem log mot mig och sa nånting på deras språk och när jag gick in och gick till pappa kom några av dem in och förföljde mig när jag inte var vid pappa så jag sprang som fan till pappa. Varför måste alla utlänningar gilla mig? Det är mer dem än svennisar som gör det! Kanske därför jag är lite mörk? Jag är ju lite fransk på pappas sida och jugoslav på mammas.

Pussys!


Ser ni att det är ljusare upptill på håret, så ska hela håret vara :) Har ju färgat några gånger nu!
(Bilden är ifrån igår innan jag käkade med pappsen).

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Vilken underbar blogg du har :) Kram

2011-09-20 @ 12:22:52
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dina former på ögonbrynen, haha!

2011-09-29 @ 10:25:54
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback