11 månader! ♥♥♥

Hejsan bloggen!

Idag är det 11 månader för oss! Mig och baby Masood Sondell Krantz!
Vi har ägnat dagen åt att ligga i sängen, haha!
Men tänker uppdatera lite nu vad som har hänt:

I söndags var vi hos Emil. Men Kim var inte där, så vi tre var ensamma. Vi stekte bacon och kollade på film, någon boxar film, var skit bra! Resten av kvällen lyssnade vi på musik och annat. Vid elva stack jag hem ensam för baby skulle sova där. Men när jag kom hem mådde jag inte bra! Jag hade jätte ont i magen, alltså mådde illa och m.m. Så jag lade mig bredvid mamma i hennes säng och det gick sådär. Ville ha pappa först men det gick ju inte, för han bor på Brynär, haha! Så jag började grina haha! Jag blir jätte känslig på kvällarna, antingen våldsam eller ledsen lätt. Så mamma ringde baby och han fick komma. När han kom så gick han och jag till mitt rum och försökte sova men det gick inte så mamma fick komma igen, haha! Så vi tre snackade tills jag somnade! Och det jag somnade av var när jag tänkte på någon, haha! Nej inte någon kille här. Utan Miroslav Klose. Eller vad hans första namn är? Han är en tysk spelare som spelar i tyska landslaget, och han ÄGER! Fast han kommer från Polen tror jag? k bry. Det jag slappnade av när jag tänkte på han, då vet jag det!

Så igår tog vi bara det lugnt, alltså jag och baby. Han åkte till Polhem tror jag för att fixa saker? Han började egentligen idag men blir imorgon, vet inte varför? Men när han kom hem som var vid 19.00 nånting? Så gick vi till affären för att köpa något till filmen vi skulle se (Scream 4). Vi köpte: Äppel juice till han, Cola Zero till mig, Marabou bubbel choklad, frukt och nå choklad mer, som runda och knaprika, kommer inte ihåg vad dem heter :) ) När vi åt det och kollade på filmen så blev jag trött efter ett tag så jag somnade, haha! Sen stack baby till Emil och Kim.

Idag vaknade jag någon tid för mamma och Stefan snackade -.- dem skulle dra och handla med Jörgen senare. Så jag lyssnade på musik och mamma stekte bacon till mig, namnam och då kom baby och dela det med mig :) Sen har vi bara vilat!

Puss hej!



Haha fett snygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback