When you want something you've never had, you have to do something you've never done

Hejsan bloggen!

Skrev inget igår, det var bara för jag var så trött. Katt jäveln jamar ju 24/7, mest på kvällen också! Men inatt jamade hon nästan ingenting. Men jag kunde inte sova i alla fall, inte p.g.a det utan att jag hade världens marddröm :(
Jag drömde att en kille i min ålder skjöt en man vid sop huset vid mig så han låg där död och hans fötter var brytna så dem stack åt varsitt håll... usch! Så baby var tvungen att följa med mig till toan, haha. Men jag var ju rädd! Men tillslut somna jag, men vaknades av att baby skulle gå till jobbat, somnade om sen, vaknade att Stefan pratade så jävla högt, somnade om, vaknade att Silje kom in, somnade om, vaknade att Sessan jamade, somnade om och vaknade av att mamma damsög... Men när jag precis skulle gå upp så kändes det blött vid näsan så jag trodde jag hade snorat, haha. Men när jag drog handen där (nej petade inte i näsan) så var det massa blod på handen. JAG BLÖDDE NÄSBLOD! Så jag stack till badrummet och torkade bort det men det bara rann hela tiden! Så jag satte en tampong i näsan, HAHAHAHA! Men den åkte ut... Så jag satte in papper istället. Sen gjorde jag frukost och åt det medans jag kollade på The Cleveland Show på min data, mys. Mamma gick senare och köpte stjärn-chips till mig, hihi. Men nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om? Men ska nog träffa Matilda imorgon! :)

Pussis!

ps: igår gick jag ner till Blozzom för hon hade köpt en 3D film, fett läskigt! Usch dem kom ju mot en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O juste! Hennes mamma och "pappa" ska skiljas :( Usch! Hon hade gråtit så mycket att hon hade somnat gråtandes sittandes och hennes lillasyster som är 2 år hade gråtit så mycket att hon hade spytt... jag blev ju också jätte ledsen! Inte så jag grät, men ni fattar nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback